Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Як повернути товар, придбаний в інтернет-магазині «Патрон_ЮА»? Зателефонуйте до магазину за номером тел. +3067 852 20 20 щоб попередити про причини повернення товару. Написати нам листа на (patron.ua.reception@outlook.com) і прикріпити номер накладної до листа. Також можливо написати в viber/telegram на номер +3067 852 20 20 Відправте товар на поштове відділення Нової Пошти. №49. м. Київ, на імя ( ) +3067 852 20 20 Надішліть товар в оригінальній упаковці та повній комплектації. Отримайте зарахування коштів протягом 14 днів. Для переказу грошей Вам необхідно вказати в листі, що ви нам відправляєте на електронну пошту наступні реквізити: - Назва банку - Код РНОКПП отримувача (ІПН) - Рахунок отримувача (IBAN) - ПІБ отримувача - Номер картки Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» інтернет-магазин «Патрон_ЮА» надає гарантію на весь асортимент товарів в порядку, передбаченому Законом. Терміни гарантії на товари вказані безпосередньо в картках товарів на сайті. Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках: - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб; - порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах; - було здійснене несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару; - пошкодження, отримані в результаті використання товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації; 1. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ Повернення отриманого товару може бути здійснене протягом 14 календарних днів з дня його придбання в роздрібному магазині / отримання в службі доставки. Для здійснення повернення в 14-денний період, слід дотримуватись таких умов: - збережений товарний вигляд, його споживчі властивості. - немає слідів використання, носіння, прання і т.д. - збережені всі аксесуари, комплектуючі та документація, що постачаються з товаром. - не порушене пакування, пломби і ярлики. - обов'язкова наявність документа, що підтверджує придбання (знаходиться в посилці з товаром) 2. Повернення товару, що замовлявся поштою: обмін або повернення товару здійснюється за допомогою оформлення посилки в транспортній службі.. Оформлення зворотної посилки БЕЗ ПІСЛЯПЛАТИ. Покупець самостійно оплачує відправку товару, що повертається.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.